مشاوره تلفنی پاسارگاد24

شرایط اخذ کد نمایندگی از شرکت بیمه پاسارگاد در سال 1401

بی شک شغل نمایندگی بیمه از مشاغل بسیار جذاب در جامعه امروز ایران به شمار میرود و شرکت بیمه پاسارگاد با توجه به سابقه ی درخشان در فعالیت بیمه گری از گزینه های جذاب برای اخذ کد نمایندگی محسوب میشود.

در این محتوا سعی بر این داریم که شما را با شرایط اخذ کد نمایندگی از شرکت بیمه پاسارگاد آشنا کنیم.

انواع کد نمایندگی را بشناسیم

با توجه به آیین نامه های صادره توسط نهاد ناظر یعنی سازمان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعطای کد نمایندگی توسط شرکت های بیمه گر مشتمل بر دو نوع کد خواهد بود.

1-کد نمایندگی عمومی یا جنرال

اولین کد مربوط به آیین نامه 75 بیمه مرکزی و موسوم به نمایندگی عمومی یا جنرال است که با اخذ این کد توسط متقاضی، نماینده میتواند به فروش تمامی رشته های بیمه ای اعم از ثالث، بدنه، آتش سوزی، مسئولیت، مهندسی، عمر، حوادث و درمان مسافرتی اقدام نماید

 

شرایط عمومی اخذ کد جنرال چیست؟

موارد زیر از شرایط عمومی اخذ کد نمایندگی بیمه طبق آیین نامه 75 بیمه مرکزی به شمار میرود

یک :تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران

دو: اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور

سه: عدم اعتیاد به هرگونه مواد مخدر

چهار: عدم حجر (دارا بودن اهلیت تمتع و اهلیت استیفا بر طبق قانون مدنی)

پنج: نداشتن هرگونه سو پیشینه کیفری

شش: داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه آقایان)

شرایط خصوصی اخذ کد جنرال چیست؟

یک: داشتن سابقه کار بین یک تا سه سال

دو: قبولی در آزمون بیمه مرکزی (آداب)

سه: داشتن دفتر کار اختصاصی متناسب با شان شرکت بیمه

چهار: گذراندن دوره آموزشی (متناسب با مدرک تحصیلی بین 120 تا 160 ساعت)

2-کد نمایندگی اختصاصی بیمه های زندگی(عمر)

با توجه به شرایط اختصاصی آیین نامه 75 و اینکه بسیاری از علاقمندان به کار در صنعت بیمه فاقد سابقه ی کار و یا مدرک تحصیلی مرتبط بودند و همچنین با توجه به اهمیت جایگاه فروش بیمه های زندگی یا عمر اندوخته دار ، در راستای دستور کار دولت مبنی بر گسترش نفوذ این بیمه نامه ها در سطح کشور بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اقدام به تبیین یک آیین نامه جدید مرتبط با اعطای کد نمایندگی اختصاصی بیمه های زندگی نمود .

در ابتدا این آیین نامه با نام آیین نامه 54 رسمیت یافت و در ادامه با برخی اصلاحات صورت گرفته در حال حاضر با نام آیین نامه شماره 96 معرفی میگردد.

بر طبق آیین نامه 96 بیمه مرکزی افرادی که خواهان فعالیت در صنعت بیمه هستند و شرایط اختصاصی اخذ کد که مهم ترین آن داشتن سابقه ی کاری در بیمه است را ندارند میتوانند کار خود را با نمایندگی فروش بیمه های عمر و تامین آتیه آغاز نمایند و پس از گذشت مدت زمانی مشخص اقدام به اخذ کد جنرال نمایند.

 

شروع کار با نمایندگی بیمه های زندگی به نفع شماست

اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که می خواهید به صورت جدی در صنعت بیمه کار کنید و قبلا هم سوابق مرتبط با کار فروش، مشاوره و بیمه نداشته اید ، این یک فرصت عالی و استثنائی برای شما به شمار میرود.

همراهان عزیز و متقاضیان اخذ کد نمایندگی لطفا به این موضوع دقت بسیار داشته باشید که کار بیمه فروش بیمه ثالث و بدنه نیست!!!

اگر به قصد فروش بیمه ثالث به دنبال اخذ کد نمایندگی هستید از همین الان راه شروع نکرده را به اتمام برسانید!

شرکت های بیمه به نماینده ی ثالث فروش نیازی ندارند و بر طبق شرایط روز جامعه و ورود استارت آپ های بیمه ای با تبلیغات گسترده در رسانه ها و تخفیفات عجیب برای فروش بیمه ثالث و بدنه ، بازاری برای رقابت باقی نخواهد ماند!

پس از همین الان که خواهان برداشتن اولین قدم در این کار هستید بدانید که اگر شما در زمان فعالیت در نمایندگی فروش بیمه های زندگی به خوبی بدرخشید و روش های اصولی و نوین بازاریابی بیمه را بیاموزید در نهایت به یک نماینده حرفه ای با درامد بالا مبدل خواهید شد.

یک تیم آموزشی قوی و با تجربه در کنار شماست

شرکت بیمه پاسارگاد با دارا بودن بزرگترین شبکه فروش نمایندگان بین تمامی شرکت های بیمه ای سکوی پرتاب خوبی برای ورود حرفه ای شما به صنعت بیمه ایجاد کرده است.

شما با ورود به تیم آموزشی ما در کنار افرادی خواهید بود که سال ها پیش مانند شما قدم در این راه گذاشته اند و از فوت و فن های موفقیت در این کار به خوبی آگاهند.

 

شرایط شرکت در دوره آموزشی اخذ کد نمایندگی چیست؟

برای شرکت در دوره ی اخذ کد نمایندگی بیمه پاسارگاد لازم است اطلاعات شخصی و رزومه کاری خود را در همین سایت وارد کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید تا از شما برای شرکت در اولین جلسه توجیهی دعوت به عمل آورند.

بعد از جلسه توجیهی اولیه مجددا کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و در صورت داشتن شرایط برای ادامه کار شما برای شرکت در دوره ی آموزشی ثبت نام خواهید شد و موظف به ارسال مدارک شناسایی و تحصیلی خود خواهید بود.

شما 5جلسه کلاس آموزشی اختصاصی بصورت آنلاین سپری خواهید کرد و بعد از آن برای شروع کار آماده خواهید بود.

پشتیبانی فنی کارشناسان و مدیران فروش تیم پاسارگاد 24 تا انتهای مسیر با شما خواهد بود و دوره های آموزشی تخصصی برای شما برگزار خواهد شد .

 

اخذ کد آیین نامه 96 به چه صورت است؟

متقاضیان پس از طی مراحل آموزشی اولیه موظف به قبولی در دو آزمون عملی و علمی خواهند بود.

آزمون عملی شما فروش بیمه نامه عمر و تامین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد خواهد بود که تعداد و پرتفوی آن بر طبق شرایط شما و شهری که خواهان اخذ کد نمایندگی برای آن هستید، میباشد و بعد از اتمام دوره آموزشی اولیه توسط مدیران فروش به اطلاع شما خواهد رسید.

آزمون علمی، شرکت در آزمون بیمه مرکزی و قبولی در آن است و پس از آن برای مصاحبه اختصاصی به شعب بیمه پاسارگاد معرفی خواهید شد.

بعد از طی موفقیت آمیز مراحل فوق به شرط دارا بودن شرایط عمومی اخذ کد نمایندگی قرارداد رسمی شما آماده است و کارت شناسایی هم به شما تعلق خواهد گرفت.

قرارداد کد نمایندگی سه ساله میباشد که در صورت نبود مشکل و عدم تخلف نماینده از مفاد قرارداد قابل تمدید میباشد.

 

آیا شرایط همیشه به همین روند خواهد بود؟

پاسخ این سوال قطعا خیر است.

همانطور که آیین نامه 54 به آیین نامه96 تبدیل شد و شرایط اخذ کد برای متقاضیان سخت تر گردید مسلما تغییرات آیین نامه فعلی هم دور از انتظار نخواهد بود.

همانطور که در حال حاضر شرکت های بیمه ای با کمبود ظرفیت در اعطای کد جنرال از طرف بیمه مرکزی مواجه شده اند و برای حل این مشکل نسبت به ابطال کد نمایندگان غیر فعال و جایگزین کردن افراد جدید ، میپردازند ، دور از انتظار نیست که این رویه در آینده برای متقاضیان کد بیمه های زندگی هم اجرایی شود پس تا زمان باقیست هر چه سریع تر نسبت به طی مراحل آموزشی و اخذ کد اقدام نمایید.

 

 

فرانک زارع

مدیر آموزش و نظارت شرکت بیمه پاسارگاد

خرداد1401

محتوای مشابه

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

نظرات خود را ارسال کنید

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید

افراد آنلاین

ما 212 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

این وبسایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد